torsdag 16 oktober 2008

Jaha, promenad i regnet blev det idag. TUr att mamma satt i min åkpåse så man sitter som en gud i vagnen. Vi var ut till bilen för mamma skulle göra något med larmet... Hon hoppade runt i vattenpölarna och gormade medan jag och hundarna tittade på... Det ska jag komma ihåg när hon säger till mig sen att man inte får hoppa i vattenpölar!
Så gick vi en vända med hundarna och när vi kom hem somnade jag på golvet.... Alltså, jag brukar ju sova på morgonen en vända men jag kände inte för det idag så jag vägrade. Och sen kom väl tröttheten ikapp mig eller nått.... Så jag somnade... Platt fall liksom...
Mamma var inte lika impad. Typ 30 minuter före jag ska äta lunch, otroligt smart! Haha.... Vem har sagt att jag tänker vara smart redan nu? Inte jag...

Mamma fick ett sms från Izza oxå som hon visade mig. Hon är på väg uppåt nu (ja pappa, Borås ligger neråt).... Imorgon ska vi hämta henne och då ska jag få kramas!

3 kommentarer:

Kattiz sa...

får din mamma plats i din åkpåse? hihi.

Anonym sa...

hahaha samma sak som jag oxå tänkte... moahahaha

Anonym sa...

shit pomfritt vad dålig du är på din uppdatering mackan....
Snacka om att man är besviken. Du kan ju gå å grejjer.
Jag vill se *grååååter*