måndag 6 oktober 2008

Jag har ju helt glömt bort att nämna min underbara lördag...
Först lekte jag hela förmiddagen med pappa. Sen kom min moster och hennes sambo Johan ut efter lunch. Dom hade abstinens efter mig... Självklart!
Så vi gick på promenad, lekte massor....Jag och Johan gungade och jag fick även prova att hoppa lite gungbräda, det var super!
Jag fick juh en ny fin mössa och vantar oxå....
Sen på kvällen så badade jag och pappa och Johan var med och mamma och moster åkte och hämtade pizza till dom...
Det var en super rolig dag... Nästa helg (17.e) ska jag åka och sova hos moster för första gången, det ska bli skoj... Det är från fredag till lördag, för sen på lördagen ska jag åka till mormor och sova en helg där... Det ska oxå bli skoj...
Jag längtar, dom är roliga... Mest moster och Johan för dom träffar jag ju inte så ofta så dom blir alltid jätteglada att se mig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

en hel helg utan dig alltså *snyftar*

Miss J sa...

My god, hur klarar du dig utan honom!? Impressed.. Hehe.

Mackan sa...

Vem är honom? Utan mig? Eh, jag ska inte klara mig utan mig själv...Mamma ska...