fredag 2 januari 2009

Nyår

Jag var hos moster på nyår. I huset dit jag ska flytta med mamma....
Det var superskoj och alla lekte med mig tills jag blev jättetrött och mamma nattade mig i mitt nya rum.
Sen sov jag till tjugo i tolv... Då började ju alla smälla som bara den så att sova var ingen ide...
Så mamma hämtade ner mig och så fick jag titta på alla raketer genom fönstret. Det var så spännande... Först stod mamma och pekade men jag såg inget så jag höll på att lessna innan jag fick syn på allt som lyste runtomkring....
Efter det gick mamma och la mig igen och så fick jag mera välling... Jag somnade som en sten men vaknade precis när mamma och Izza skulle åka. Så då kom moster och stoppade om mig igen....
Sen sov jag till kvart över sju på morgonen... Mamma var inte helt nöjd då hon kom hem halv fyra... Men jag var glad! Hihi...
Nästa lördag ska jag tydligen ha kalas för släkten... Jag har hört att det tisslas och tasslas om det... Blir nog skoj...

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig skitunge.....